mandag 25. juli 2011

Et minutts stillhet...

I dag kl.12 vil det være ett minutts stillhet i hele Norden i respekt for ofrene for terrorangrepene i Norge. Det var en trykket stemning da jeg kom på jobb i dag, og en av de savnede ungdommene kommer fra den kommunen jeg jobber i. Det er ikke til å tro det som har skjedd. Ord blir så tomme og kommer til kort. Jeg håper de som er rammet på en eller annen måte har gode mennesker rundt seg: ektefelle, kjæreste, familie, venner, naboer, kollegaer. Og at vi alle nå setter enda mer pris på de vi har som er der for oss når vi trenger det- i hverdagen og i kriser. Benytt denne tida til å verdsette de menneskene som er viktige for deg - livet er en dyrbar gave med et ukjent tidsperspektiv.

Jeg vil uttrykke min dypeste medfølelse med de som er i sorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar