mandag 15. august 2011

På forhånd takk!

Du som leser dette akkurat nå; er du en av de som liker denne bloggen? Det er noen som har gitt meg så fine tilbakemeldinger på bloggen min og det jeg skriver om, og for meg er det inspirerende og moro jo flere som leser og følger bloggen min. Og da trenger jeg deres hjelp. Det er begrenset hvor mange nye lesere jeg får når jeg legger ut nye innlegg på Facebooksiden min. Jeg har jo de samme vennene hver gang. Men DU derimot har jo helt andre venner og kontakter enn meg, kanskje bruker du Facebook og andre netttjenester hvor det går an å tipse om min blogg?

Det er flere måter å gjøre det på:
Nederst under hvert innlegg jeg skriver er det ulike tegn: en konvolutt, så en M (trykker du på disse kan du sende innlegget som mail til noen), en B for de som blogger så de kan blogge om min blogg, en T for Twitter så du kan legge ut innlegget mitt der og ikke minst en blå F som er tegnet for Facebook. Trykker du på den kan du legge ut innlegget på din Facebook-side. Og kanskje oppfordre dine venner der om å lese bloggen? Og så går det jo an å bruke den "gammeldagse" måten også da? Å fortelle andre om bloggen min og be de om å sjekke den ut.

Og for de som ønsker å få beskjed hver gang jeg skriver noe nytt og slippe å gå inn på bloggen hver dag for å sjekke: skriv mailadressen din i feltet helt til høyre hvor det står "Nyhetsbrev?". Da får du mail hver gang jeg skriver noe. Og ved å gå inn på "Følg" som står til venstre i feltet som er helt på toppen av bloggen kan du velge å følge bloggen (du får mail hver gang jeg skriver noe)og si hvem du er eller være anonym.

Det blir spennende å se om jeg får flere som er innom og leser etter dette innlegget. Jeg sier uansett på forhånd takk jeg til dere som ønsker at andre også skal få vite om denne bloggen :-).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar